Összesen 2 komment
Hozzászóláshoz lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Hiányzik a felsorolásból az a tanulmány, hogy a 2. metró Népstadion állomásától induljon egy szárnyvonal Kőbánya felé, érintve a BNV főbejáratát. Ezt gyakorlatilag meg is lehetne építeni, és a Maglódi úton a felszínen vezetve (A kőbányai barlangrendszer miatt.) egészen a Köztemetőig kimehetne a metró. A vonal, -ha érintené a Szent László teret- jelentősen segítheti a túlterhelt 9. buszt és a 28. villamost.


Anno gyerekkoromban a Fehérvári úton a sárga villamosok mellett zöld HÉV szerelvények is jártak. Kimentek Nagytétényig. Nos azt tudnám elképzelni, hogy a Fehérvári út alatt az "Újbuda" megállótól (Istenem, micsoda ficam Kelenföldre az "Újbuda név..) kéreg alatt vezetve kimenne a 4. metró szárnyvonala a Camponáig. Ott találkozna a HÉV-val amelyik Érdre menne ki. Érd közlekedése ma gyalázatos, az érdiek jobb híján kocsikkal jönnek be a városba.