Összesen 16 komment
Hozzászóláshoz lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


KÖSZÖNJÜK!
Ez a város legrondább építménye. Ráadásul állt rajta a kocsisor dugóban. (Mindegy, hogy fent vagy lent állnak az autók..)
Javaslatom:
A Keleti Pályaudvart eltakaró, ronda felüljárót is bontsák el. (A Keletinél az aluljáró addig volt elfogadható amíg teljesen nyitott volt. Ez a hidakkal szabdalt ronda aluljáró szintén helyreállításra vár..)

Válaszok:
zeddez | 2019. május 19. 18:16

Tökkelütött barmok! Hatalmasa dugókat fog okozni a Váci úton de a Körúton is. Nem véletlenül építették meg ezeket a felüljárókat. Már akkor komoly forgalmi dugók voltak. A mai közlekedésszervezők autógyűlölők, szándékosan okozzák a nehézségeket.

Válaszok:
Sándor | 2019. május 18. 03:14

A világon mindenütt kerülik a szintbeli kereszteződéseket. Nálunk elbontják a felüljárót. OKOS!

Válaszok:
Sándor | 2019. május 18. 03:18
sarkjan | 2019. május 19. 14:35

@apoa

Az lenne a legjobb, ha még külön meg is nehezítenék a behajtást a Bajcsy Zsilinszky útra. Elég volt abból, hogy a legrövidebb út a Belvároson át megy Vácról Debrecenbe!


@rpeter

A történelmi belvárosokban kerülik az alul- és felüljárókat. Az ilyeneknek a külső kerületekben, gyorsforgalmi utakon van a helye. Sajnos a 3. metróval gyorsforgalmi út lett a Váci út, Bajcsy Zs. út, Üllői út. Ebből már elég volt. Hasonlókép az sem normális, hogy az Erzsébet híd-Rákóczi út tengely is gyorsforgalmi út lett a 2. metró miatt. (Ide a BAH csomópont hozza fel az M1-M7 autópályákat!


Ronda a felüljáró? Itt az alkalom, hogy Eiffelhez méltóan szépet lehessen építeni - a Szabadság híd stílusában - egy fél méterrel magasabbat, mert a villamos lapos kúszásban csúszik át alatta. A város egyik büszkesége lehet. Miért nem a Fekete üvegházat nevezi csúnyának Tarlós? Az aztán az igazi RONDA, vagy a Kálvin-téri ocsmány üvegpalotát - ezek nem rontják a városképet?
A mostani építészek még hírből sem ismerik az "ornamentika" kifejezést. Minden épületük mélygarázs-oszlop-tálca-üveg. Miért kellett a Váci-úton (és egész Budapesten) irodaházakat engedélyezni ilyen rettenetes számban? Milyen hasznot hajtanak ezek? Sógor, koma, jó barát és egyéb semmi tevőknek fal munkahelyet lehessen létrehozni a táv munka világában.
Tarlós is csúnya. Rontja a városképet, mégsem bontják, mert meg van bomolva.

Válaszok:
Sándor | 2019. május 22. 10:46
Sándor | 2019. május 22. 13:14

Egész délelőtt le volt zárva a Teréz kőrút?
Nagyobbat is hazudott már a Média.


@rpeter

A dugókat kellene inkább megszüntetni. Mire vannak a számítógépek? A nem hozzáértő polgármestereket is megszüntetném, akik olyan magabiztosan mondanak baromságokat!


@Sándor

vannak meg ilyen síkidom ötleteid...?

ennyi erővel a hidakat is el lehetne bontani a Dunáról, mert van alatta metró is már
kedzve a sort az új Erzsébet híddal, nem?

ez inkább arról szól, hogy kell vmi haveri cégnek vmi kreált melóra egy okot keresni és azok potom pár Mrd-ért majd legyakják fél év alatt, addig is jóóóóó nagy dugót csinálva a felvonulásukkal

Válaszok:
Sándor | 2019. május 22. 10:48

@sarkjan

" Miért nem a Fekete üvegházat nevezi csúnyának Tarlós? Az aztán az igazi RONDA, vagy a Kálvin-téri ocsmány üvegpalotát - ezek nem rontják a városképet?
A mostani építészek még hírből sem ismerik az "ornamentika" kifejezést. "
-----------------------------------------------------------
A fentiekkel egyetértek. Sőt a Kálvin-téri üvegházon próbálnám ki az új tankokat.
De:
A sajnálatosan ronda üvegházak magántulajdonban vannak, nem lehet lebontani. A ronda felüljárót viszont igen.
Személyeskedni nem kell, és mindezeket nem Tarlós követte el hanem még a "szocializmusban" épültek.

Válaszok:
sarkjan | 2019. május 24. 00:08

@zeddez

Sajnos csak téridom ötleteim vannak. Pl. az ilyen trógerek, akiknek csak mások ekézése jut az eszébe térbelileg máshol lakjanak és kommenteljenek.

Válaszok:
sarkjan | 2019. május 24. 00:19

@sarkjan

"Miért kellett a Váci-úton (és egész Budapesten) irodaházakat engedélyezni ilyen rettenetes számban? Milyen hasznot hajtanak ezek?"
-------------------------------------------------------------
Nos a háborús foghíjak helyén épültek, vagy grundokon. Ez sajnos a mai építészet, illetve a tegnapi. A mostani Fidesz kormány sokat tett. A spenót-szörnyet eltüntették az MTA mellől. A Kossuth téren a METESZ székházat lebontották és az eredeti rekonstrukcióját építik fel. A Palota negyedet rendbe fogják hozni, a Lovardát már újjáépítették. Persze minden pénz kérdése. Az már vitatható, hogy kell-e ennyi iroda, de ezek nem közpénzből épülnek.


@Sándor

Egyet értek. Bocsánat. Lehetne ennyi esze Tarlósnak mint neked. "sarkjan@freemail.hu"


Építő szándékkal írtam, azt , amit írtam. "Ekézni" - megsemmisíteni - sosem volt szándékom. Dugódíjat csak akkor lehet bevezetni, amikor dugók vannak. No az majd "megoldja" a dugót. Tehát a dugó érdekében le kell bontani a felüljárókat. Mocskosul megoldotta a parkolás kérdését a parkoló-fizetős rendszer?
Semmi sem történt. Így lesz a dugódíjjal is. Ezt a (dugódíjat) készíti elő Tarlós. Egészségetekre, aki egyet értetek vele. Álljatok minél többet a Tarlós-dugókban.

Válaszok:
Sándor | 2019. május 26. 02:17

@Sándor

100 méterre lakok ettől.


@sarkjan

Kérlekalásan a dugódíj sehol a világon nem oldotta meg a dugókat. A forgalomcsillapítás azért jó, mert akkor elkerülik az autók a Belvárost. Persze csak akkor, ha el tudják kerülni.
Vegyünk egy példát. A Rákóczi útról a 2. metró után levették a villamost, az autóforgalom duplájára nőtt. Nos valamilyen agyalágyult ötlettel a BAH csomóponttal, stb. kialakítottak egy kelet-nyugati folyosót. Történelmi hiba volt. A Bajcsy Zsilinszky útról is ostoba húzás volt levenni a villamost, és a Deák tér helyett járhatnának ma is a Nyugatiig. A Váci úti villamosok is hiányoznak, de a Váci út már nem Belváros.