Összesen 7 komment
Hozzászóláshoz lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Hát elég érdekes nyomvonal...
Szerintem inkább a Thököly út-Rákóczi út-Erzsébet híd villamosvonalat kellene visszaépíteni. A Rákóczi út ma egy belvároson átmenő autópálya, ide kéne a villamos.

Válaszok:
darvaskristof | 2020. május 24. 15:07

Ráadásul a 24-esről most is át lehet szállni a 2-esre. Értelmetlen, ostoba beruházás. A Lánchíd felújítására, a Biodóm befejezésére, kelleni inkább koncentrálnia a fővárosnak!


Tehat gyakorlatilag semmi uj nem epul. Ennel sokkal fontosabb lenne viszaallitani a Rakoczi uti es a Bajcsy-Zsilinszky uti villamoskozlekedest, mert azok Pest es Buda ill. egy csomo kulvaros kotottpalyas osszekottetesen javitananak.

Válaszok:
darvaskristof | 2020. május 24. 15:12

@Marxi1954

A kettőt összehasonlítani hatalmas nagyságrendi tévedés.
Ez egy 1 milliárd körüli beruházás, az minimum 100 milliárd lenne. A híd ma statikailag nem alkalmas villamosközlekedésre, azt sem lehet tudni, mennyit kellene csak a hídra rákölteni, hogy alkalmas legyen.


@persona

Nem olyan sok, ami épül, de legalább megépül, már régóta meg kellett volna. Filléres beavatkozás és nagyon sokat javít a szolgáltatáson. A metrópótlás miatt lesz nagyon fontos, nem fogják bírni a metrópótló buszok azt a tömeget, ami majd a Nagyvárad téren rájuk zúdul.


T. darvaskristof! Régen alkalmas volt az Erzsébet híd villamos közlekedésre? Mi változott azóta? A bekerülési összeg biztosan más, de a Rákóczi úti villamosnak legalább lenne értelme.

Válaszok:
persona | 2020. május 25. 09:14

@Marxi1954

Es a Bajcsy-Zsilinszky utinak is.
Mellesleg nem igazan ertem, hogyan fogja ez az osszekotes kivaltani a 3-as metrot, mar csak azert sem, mert a villamos kapacitasa toredeke a metroenak a haladasi sebessegrol nem is beszelve, foleg ekkora kerulovel.