Összesen 5 komment
Hozzászóláshoz lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint


Apám sok fotót mutatott a régi Erzsébet hídról. Az volt a véleménye, hogy ez a híd volt legszebb az egész világon.


Az eredeti híd nagyon illeszkedett az eklektikus Budapest városképéhez.
Jobb lett volna ha az épül újjá.
Az új híd is szép, de kilóg a sorból. Arról nem is beszélve, hogy azóta, amióta a villamosforgalmat megszüntették, valóban autópálya hídként üzemel és a belvároson keresztül óriási autóforgalmat vezet át.
Itt az ideje, hogy visszaállítsák a villamost és a Rákóczi utat sétáló utcává alakítsák, sok zölddel és max. 1-1 sáv csillapított autóforgalmat engedjenek.
Bécsben a Mariahilfer strassén ezt kiválóan megoldották.
Az új főpolgármester most bizonyíthatna...

Válaszok:
Sándor | 2019. október 18. 02:06
Sándor | 2019. október 18. 02:10

@Marxi1954

Le kellett venni a villamost, mert az új Erzsébet híd lényegesen gyengébb a réginél. A táblákon repedések mutatkoztak.


@Marxi1954

Egyvalamit ne felejtsünk el. A Mariahilfer nem vezet át az egész városon. A Rákóczi út (régebben Hatvani út) sajnos teljes mértékben átszeli a várost, rávisz a régi 3. útra. (Ezzel lehet az M3 út matricát megspórolni.)


Bizony a városhoz sokkal jobban illene a régi híd. S a mai városi politika is arra tart, hogy a forgalmat kiterelje a városból. Illetve aki bejön a belvárosba dugó díjat fizessen. Mert az M4-es metró anyagi támogatásért cserébe Demszki megigérte Brüsszelnek. Ráadásul sokkal patinásabb és jobban illeszkedne a Lánchíd és a Szabadság-híd közti részbe. Én minden esetre ezt támogatom. Kisebb forgalmű lenne, hisz ott az M nullás és épülnek tovább a budapesti hidak. Egy délen egy meg északra az Aquinqumi-híd. A délen építendőnek már meg is volt a nemzetközi értékelése, tudható mi épül ott majd 2022-től.