Égboltos
Képes megrendezni Budapest egy olimpiát?
2016. november 14. 9:37 - Azért került az érdeklődés homlokterébe a budapesti Olimpia mert az Agenda 2020 kapcsán lehetőséget akarnak adni kisebb költségvetésű rendezvénynek a jövőben. Mint budapesti sportrajongó örömmel veszem a jelentkezést, de egyben kételkedem ennek gazdasági
2016. november 14. 9:37 - Azért került az érdeklődés homlokterébe a budapesti Olimpia mert az Agenda 2020 kapcsán lehetőséget akarnak adni kisebb költségvetésű rendezvénynek a jövőben. Mint budapesti sportrajongó örömmel veszem a jelentkezést, de egyben kételkedem ennek gazdasági
Képes megrendezni Budapest egy olimpiát?
2016. november 14. 9:49 - Folytatás a vétlen küldés után. Az a terület állami kézben van, tehát nem kell megvenni! A közlekedése budapesti mértékkel kiváló, és jelenleg is van rajta sportlétesítmény ami az edzéslehetőséget szolgálhatná, nem kell azt is még építeni erre az alkalom
2016. november 14. 9:49 - Folytatás a vétlen küldés után. Az a terület állami kézben van, tehát nem kell megvenni! A közlekedése budapesti mértékkel kiváló, és jelenleg is van rajta sportlétesítmény ami az edzéslehetőséget szolgálhatná, nem kell azt is még építeni erre az alkalom
Módosulnak a tervezett olimpia helyszínei
2016. november 14. 10:07 - Ebben a cikkben és a látványterves cikkben leírtak is erősítik egy másik cikkhez írt hozzászólásom igazságát. Mégpedig: Azért került az érdeklődés homlokterébe a budapesti Olimpia mert az Agenda 2020 kapcsán lehetőséget akarnak adni kisebb költségvetésű
2016. november 14. 10:07 - Ebben a cikkben és a látványterves cikkben leírtak is erősítik egy másik cikkhez írt hozzászólásom igazságát. Mégpedig: Azért került az érdeklődés homlokterébe a budapesti Olimpia mert az Agenda 2020 kapcsán lehetőséget akarnak adni kisebb költségvetésű
Módosulnak a tervezett olimpia helyszínei
2016. november 14. 10:16 - Folytatásként: nem kell hidat, hidakat építeni, a főváros bármely pontjáról 1 (egy) átszállással már ma is megközelíthető, olimpiai sáv lehetősége ma is megvan. Közművesítve van. Sétálva elérhető Budapest más nevezetessége, tehát az utóhasznosítás sem gon
2016. november 14. 10:16 - Folytatásként: nem kell hidat, hidakat építeni, a főváros bármely pontjáról 1 (egy) átszállással már ma is megközelíthető, olimpiai sáv lehetősége ma is megvan. Közművesítve van. Sétálva elérhető Budapest más nevezetessége, tehát az utóhasznosítás sem gon
Restaurálják a Halászbástyát
2016. november 14. 9:28 - "hogy a látogatók a Schulek-lépcsőn felérkezve a Várba a teraszról bármikor megcsodálhassák a dunai panorámát. " Kár, hogy ezért a látványért fizetni kell. Gyerekkoromban rendszeresen üldögéltem itt és gyönyörködtem a városomban.
2016. november 14. 9:28 - "hogy a látogatók a Schulek-lépcsőn felérkezve a Várba a teraszról bármikor megcsodálhassák a dunai panorámát. " Kár, hogy ezért a látványért fizetni kell. Gyerekkoromban rendszeresen üldögéltem itt és gyönyörködtem a városomban.
Telefonközpontból szálloda
2016. november 14. 9:16 - 14m széles lépcső? Nem tévedés? Jó lett volna néhány belső kép is, bizonyára az sem szokványos.
2016. november 14. 9:16 - 14m széles lépcső? Nem tévedés? Jó lett volna néhány belső kép is, bizonyára az sem szokványos.
További cikkeink
Gregersen építőmester – Egy norvég vállalkozó, aki a skandináv megbízhatóság élő példája lett hazánkban
Kétszáz éve született a XIX. századi norvég–magyar kapcsolatok egyik legfontosabb alakja, a norvég születésű, de Magyarországon hírnevet szerző, ácsmesterből nagyvállalkozóvá vált Gregersen Gudbrand. Bécsben egy magyar építész azt ajánlotta neki, próbáljon Pesten szerencsét. Felsorolni is nehéz, hány épület, híd őrzi a mai napig is az életművének egy-egy darabját.
Kolduló barátok a Duna mentén – Ferences rendi emlékek Pesten és Budán
A ferences barátok számára április 16. minden évben nagy jelentőséggel bír, a hagyomány szerint ugyanis 1209-ben III. Ince pápa e napon hagyta jóvá – egyelőre még csak szóban – a rendük alapítását. Ilyenkor megújítják az egyszerűségre és tisztaságra vonatkozó fogadalmukat, mi pedig ez alkalomból bemutatjuk, hogy az elmúlt évszázadok során milyen kulturális örökséget teremtettek a fővárosban.
Ikonikus villamosokat restaurálnak a Közlekedési Múzeumban
Két régi típusú, magyar gyártású villamos restaurálását kezdi meg a Közlekedési Múzeum. A ma már muzeális értékű járművek több mint százévesek, 1911 és 1912 között készültek, felújításuk után a múzeum állandó kiállításán tekinthetők meg.