2016. március 8. 13:40

A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat, immár a belföldieket is.

A vasárnap zárult idei Utazás kiállításon debütált a belföldi Budapest Kártya, a Budapest Kártya-család első hazai terméke – mondta az M1 aktuális csatorna hétfői műsorában a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezetője.

Bán Teodóra elmondta, hogy roadshow-ra indulnak az országban azzal a céllal, hogy felkeltsék a Budapest iránti érdeklődést.

A Budapest Kártyába olyan tartalmakat és kedvezményeket csomagolnak be, amelyekkel a fővárosba próbálják csábítani a turistákat – fogalmazott az ügyvezető.

Bán Teodóra kiemelte, hogy Budapest turizmusa jelentős fejlődésen ment át az elmúlt időszakban, ami hozzájárul a GDP növekedéséhez és a munkahelyteremtéshez. Hozzátette, hogy az Utazás kiállítás iránt is növekvő érdeklődés mutatkozott.

A március 3. és 6. között megrendezett 39. Utazás kiállításon 28 ország és 399 kiállító képviseltette magát.

(MTI)

 


Hozzászóláshoz lépjen be, vagy regisztráljon!

Felhasználónév:
Jelszó:

Regisztráció | Elfelejtett jelszó