miklosbreitner
A Német Színháztól a Luxus Áruházig – a Vörösmarty tér története
2021. március 19. 16:34 - Sréen szemben a Gerbauddal volt a Flóris kávéház a Haas-palota földszintjén. Flóris Frigyes és felesége Korondi Mária voltak a tulajdonosok. Később Angliában nagy karriert futottak be. Magyar cukrászok közül ők az egyedüliek akik 2x elnyerték a királyi be
2021. március 19. 16:34 - Sréen szemben a Gerbauddal volt a Flóris kávéház a Haas-palota földszintjén. Flóris Frigyes és felesége Korondi Mária voltak a tulajdonosok. Később Angliában nagy karriert futottak be. Magyar cukrászok közül ők az egyedüliek akik 2x elnyerték a királyi be
Impozáns Vörösmarty téri palota volt a központja Haas Fülöp és fiai világhírű cégének
2021. május 1. 13:14 - Ennek az épületnek a Gerbaudhoz közeli sarkánál volt a híres Floris cukrászda, amit Alexander Brody is megemlít Hét évtized ízei című könyvében. Tovább Flóris Frigyes munkásságáról is érdemes legalább egy cikket írni.
2021. május 1. 13:14 - Ennek az épületnek a Gerbaudhoz közeli sarkánál volt a híres Floris cukrászda, amit Alexander Brody is megemlít Hét évtized ízei című könyvében. Tovább Flóris Frigyes munkásságáról is érdemes legalább egy cikket írni.
További cikkeink
Átadták a megújult Gabriel García Márquez parkot Újlipótvárosban
A XIII. kerületi Pozsonyi út északi végén található a Gabriel García Márquez park, ahol a 2022-ben lebontott benzinkút helyén és a környező területeken zöld felület lett. A parkban sétautakat alakítottak ki, fákat és cserjéket ültettek, padokat és egy kerékpáros-szervizpontot is elhelyeztek.
Dajka Margit-szobrot állítanak Terézvárosban
A VI. kerületi Bajcsy-Zsilinszky közben szobrot állítanak Dajka Margit színésznőnek. Az utca is megújul, sétálóutcává alakul, a parkolósávok átépülnek, fákat ültetnek, virágládákat és utcabútorokat is elhelyeznek.
Az utolsó magyar gyártású gőzmozdony
A magyar vasúti járműgyártásban 65 évvel ezelőtt, 1959 tavaszán lezárult egy korszak, elkészült az utolsó gőzmozdony. A mozdonyt 1959. március 20-án adták át a MÁV-nak, és a mozdony másnap, 1959. március 21-én indult el a Nyugati pályaudvarról a próbaútjára.